כניסה לממשק האחסון

24/7

שירות ותמיכה טכנית. תגובה תוך- 10 דקות
03-6030055

אני מצליח לקבל דואר אבל לא מצליח לשלוח דואר. בדקתי והגדרתי ששרת הדואר היוצא שלי שלי דורש אימות. מה זה יכול להיות?

אם אינך מצליח לשלוח דואר אך אתה כן מצליח לקבל ייתכן והחיבור שלך לאינטרנט משתמש בכתובת IP שמופיע בעולם כ SPAMMER (מישהו ששולח דואר זבל)

איך ניתן לבדוק זאת?
1. במסך הראשי באתר www.199.co.il מופיע בראש הדף קישור לבדיקה האם אתם נמצאים ברשימה שחורה.

2. שורה מעין זו יכולה גם היא להעיד על כך בתחתית הודעת השגיאה:

451 Blocked – see http://www.spamcop.net/bl.shtml
451 http://www.spamhaus.org/query/bl?ip=88.155.0.156

מדוע זה קורה?
הסיבה יכול להיות אחת מ-2 אפשרויות
א. כל פעם שאתם מתחברים לאינטרנט, ספק האינטרנט שלכם נותן לכם כתובת IP חדשה. ייתכן שבפעם האחרונה שהתחברתם קיבלתם כתובת IP שהמשתמש שלפניכם שלח דרכה דואר זבל וגרם לחסימתה.
ב. וירוס על המחשב שלכם ששולח מכתבים

בכל אחד מהמקרים, אם כתובת ה IP שלכם מופיעה ברשימה שחורה המערכת שלנו לא תהיה מוכנה לקבל/לשלוח מכתבים (מחשש שזה יציף אנשים כ SPAM ויחסום את שרתי הדואר שלנו)

מה אפשר לעשות?

1. לקוח עם כתובת IP קבועה
במידה והלקוח מחובר דרך IP קבוע, על הלקוח ליצור קשר עם מחלקת ה-Abuse של ספק האינטרנט שלו ולבקשו לפעול להסרת כתובת ה-IP מ-Spamcop או SpamHaus בהתאמה.

2. לקוח עם כתובת IP דינמית
מה שיש לעשות זה להתנתק מהאינטרנט ולהתחבר מחדש על מנת שיקבל כתובת IP חדשה מהספק שלו.

* על מנת לראות מה כתובת ה IP שבאמצעותה אתה גולש אפשר להיכנס לאתר www.whatismyip.com
על מנת לראות האם כתובת זו מופיעה ככתובת חסומה שנשלח ממנה דואר SPAM אפשר להיכנס לאתר: http://www.spamcop.net/bl.shtml ולהזין את כתובת ה IP שלכם.

אז למה אתה מחכה? לחץ כאן לפתיחת חשבון!

התחל עכשיו >