כניסה לממשק האחסון

24/7

שירות ותמיכה טכנית. תגובה תוך- 10 דקות
03-6030055

איך בוחרים חברת אחסון לאתר?

תחום אחסון האתרים בישראל נהנה מתנופה של ממש בעשור וחצי האחרון ובעקבות הביקוש הגבוה, מטבע הדברים חלה גם עלייה בהיצע. לפיכך נכון לכתיבת שורות אלו ישנן חברות רבות מספור המתחרות על הזכות לספק שירות לבעלי אתרים ישראליים.
ישנו מגוון רחב של שיקולים שצריכים להיכנס לתמונה כל אימת שמגיע הרגע שבו צריך לבחור בחברת אחסון אתרים ולא אחת קשה לבור את התבן מן הבר ולבחור בחברה המתאימה ביותר לצרכים שלכם. במאמר שלפניכם נפרט אודות שלושה גורמים חשובים שחשוב לקחת בחשבון כאשר באים לבחור חברת אחסון אתרים ונדגיש את היתרונות של חברת אבולוציה VIP, המספקת שירותי בוטיק מותאמים אישית ללקוח בתחום האחסון והגיבוי.

מיקום השרתים והתפלגות קהל היעד מבחינה גיאוגרפית
בין הנושאים שיש לתת עליהם את הדעת ושלצערנו לעתים קרובות זוכים להתעלמות, יש להזכיר את חשיבות ההתאמה בין מיקום השרתים למיקום קהל היעד העיקרי של השרת. מובן שברגע שהאתר נמצא במרשתת, הרי שניתן יהיה לגלוש בו ללא קשר למיקום הגיאוגרפי של הגולש. יחד עם זאת, אם רוב הגולשים הצפויים לעשות שימוש באתר מתגוררים בישראל, טוב תעשו אם תתנו עדיפות לחברה המחזיקה שרתי אחסון בישראל.
זאת כיוון שזמן הטעינה של האתר עבור הגולש הישראלי יהיה קצר משמעותית מאשר אם השרתים היו ממוקמים בארצות הברית למשל. זוהי הסיבה בגינה אחת השאלות הראשונות שעליכם לשאול כאשר מציעים לכם עסקה בתחום האחסון, היא “היכן ממוקמים השרתים”?
חברת אבולוציה VIP מפעילה שרתי אחסון וגיבוי בכל רחבי הגלובוס ותשמח להתאים עבורכם את השרתים הרלוונטיים ביותר לקהל היעד שלכם מבחינה גיאוגרפית. לצד שרתים שיתופיים הפועלים בישראל ובארצות הברית, מחזיקה החברה שרתי דדיקייטד בשבע חוות שרתים הממוקמות בין היתר במזרח הרחוק ובאירופה (שרתים המתאימים עבור אתרים הנהנים מתעבורה גדולה במיוחד, הדורשים שרת עצמאי).

רמת התמיכה הטכנית שמספקת החברה
בדרך כלל כל עוד האתר עובד בצורה מושלמת וללא בעיות, אין שום סיבה שבעל האתר יצור קשר עם חברת האחסון. לעומת זאת כאשר מתחילות לצוץ בעיות כמו שגיאות מזדמנות או איטיות שלא הופיעה קודם לכן, הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא לפנות לחברת האחסון ולבקש תמיכה טכנית. לרוע המזל, בעלי אתרים רבים לא מודעים לכך, אבל התמיכה הטכנית שיזכו לה ברוב חברות האחסון הגדולות והקטנות כאחת, מאופיינת ברמה נמוכה ביותר.
זאת כיוון שהתומכים הטכניים המועסקים בחברות האחסון, לרבות החברות המצליחות ביותר, מצוידים בהבנה בסיסית מאוד בתכנות ובקוד ולפיכך מסוגלים לבצע פעולות פשוטות באופן אוטומטי בלבד וללא הבנה אמתית או יכולת לנתח את משמעות התסמינים השונים. כך לדוגמה אם לקוח מתלונן על איטיות באתר, רוב התומכים הטכניים יוכלו להיכנס לשרת, לברר נתונים בנוגע לשטח האחסון הפנוי או לספק מידע בנוגע לכמות המשאבים שצורך המעבד ובזה פחות או יותר נגמר הסיפור. בסופו של יום, התומך הממוצע יטען שהבעיה קרוב לוודאי לא בשרת ויפנה את הלקוח אחר כבוד למתכנת, מבלי שקידם אותו לפתרון הבעיה.

בחברת אבולוציה VIP הדברים נראים אחרת לגמרי, שכן כל התומכים הטכניים הם מתכנתים. הודות לכך, כאשר לקוח פונה לצוות התמיכה עם בעיה כלשהי, מעבר לבדיקות המובנות מאליהן שיבוצעו עם קבלת הפנייה, אנשי המקצוע של החברה יוכלו להיכנס לאתר עצמו ולפענח בעזרת הכלים המתקדמים שיש בידיהם, את מקור התקלה.
איתור נקודתי של תקלה ברמת הקוד, זיהוי של תוספים (Plug-Ins) לא תקינים, “התנגשויות” בין תוספים או הצבעה על חוסר בקבצים מסוימים, יאפשרו ללקוח לפתור את התקלה במהירות הגבוהה ביותר ולהשיב את האתר שלו לפעילות מלאה באופן הפשוט והיעיל ביותר. התומכים הטכניים של אבולוציה VIP מכירים לעומק את כל סוגי הפלטפורמות, מחזיקים בניסיון רב בעבודה עם כל סוגי הקוד ומספקים מענה מדויק ומקצועי לכל תקלה בכל מערכת שהיא.

זמינות האתר וזמינות שירותי התמיכה
לסיום, יש להזכיר שני פרמטרים הנחשבים בעיני רבים לחשובים ביותר שישנם והכוונה היא לרמת הזמינות של האתר ורמת הזמינות של שירותי התמיכה. להלן הסבר קצר על שני הפרמטרים בנפרד:
· זמינות האתר – השרתים שמחזיקה חברת אבולוציה VIP נמצאים בסביבת ענן מאוד גדולה, כשלמעשה מדובר באחת מסביבות הענן הגדולות ביותר בישראל. כפועל יוצא מכך, כמות תקלות השרת קטנה במיוחד ולכן הלקוחות יכולים ליהנות מזמינות שרתים גבוהה ביותר. לא נגזים אם נכתוב כי למעט פעולות תחזוקה המבוצעות אחת למספר חודשים (ותמיד בשעות הלילה המאוחרות) הכוללות למשל הגדלת משאבים או עדכוני אבטחה, השרתים יהיו זמינים ללקוחות באופן מלא בכל יום ובכל שעה.
· זמינות שירותי התמיכה – הזכרנו כי רמת התמיכה הטכנית ברוב חברות אחסון האתרים, לא מרשימה במיוחד בלשון המעטה. בנוסף, יש לציין כי גם רמת הזמינות בצ’ט, במייל ובטלפון, נחשבת לבינונית ומטה. באבולוציה VIP, כחברת בוטיק המתייחסת לכל לקוח כאילו היה הלקוח היחיד, ההתחייבות היא למענה מקצועי 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע, בטווח של עשר דקות לכל היותר מרגע הפנייה. מעבר לזה שהשירות הוא נר לרגלינו, נזכיר שוב כי כמות תקלות השרתים שלנו היא אפסית, מה שמאפשר לנו להקדיש את כל המשאבים האנושיים והטכניים שבידינו לפתרון התקלות שעשויות להתרחש, גם אם לעתים נדירות ביותר.

אז למה אתה מחכה? לחץ כאן לפתיחת חשבון!

התחל עכשיו >