תנאי שירות

כללי

חברתנו מספקת שירותי תקשורת תוך דגש על איכות גבוהה הבאה לידי ביטוי בהצגת טכנולוגיות מודרניות, תשתית חדשה וניסיון מקצועי רב. כחברה בעלת ניסיון הדוגלת בשיתוף הלקוחות, החלטנו להביא בפני  הלקוחות את הסכם השירות לו אנו מתחייבים.
 

HOSTING

לחברתנו שרתים המצויים בחוות שרתים מתקדמות בחברות בעלות שם מוכר וידוע לציבור כגון בזק בינלאומי ו- 012 Smile, המספקות שירותי HOSTING.
חוות השרתים נבנו תוך הקפדה על סטנדרטים גבוהים הקיימים כיום. בחוות ניתן למצוא שירותים שונים כגון אבטחה פיסית, שרידות מקסימלית, שירותי גיבוי מתקדמים, שירותי מחשוב לעסקים, שירותי אבטחת מידע וכן קישוריות ברוחב פס גבוה על מנת לאפשר ללקוחותינו את ההתקשרות הטובה ביותר.
 

שירותי אירוח כוללים:

   •   אירוח שרת בתנאים פיסיים מצויינים: חברתנו מספקת שירותי אירוח ואחסון על גבי שרתים פיזיים המאפשר לכם ליהנות ממהירות גבוהה.
   •   קישוריות ברוחב פס גבוה: השרתים הממוקמים בחוות של 012  מאפשרים ללקוחות ליהנות מגישה מהירה לאתר שלהם. במקרה הצורך, שירותי התמיכה הטכנית שלנו מתקיימים בין הימים א-ה משעה 9:30 בבוקר ועד השעה 18:00 בערב.
   •   בקרה, ניטור והתראה: חברתנו מציעה ללקוחות מערכת בקרה והתראה מתקדמת ביותר המאפשרת ניטור של  השרתים ברמות השונות, בהתאם לצורך. פעולת הניטור הכולל בקרה והתראה,כאשר ישנם שירותים שונים: 
   •  בדיקת PING- בדיקה בה נבדקת  תקינות השרת. 
   •  בדיקת HTTP – בדיקה בה נבדק כי http נמצא על גבי שרת פעיל.
   •  בדיקת FTP – בדיקה בה נבדק כי ftp נמצא על גבי שרת פעיל. יש לציין כי חלק מהשירותים האלו ניתנים תמורת תשלום נוסף.
   •  אבטחת מידע:  בשל הדינאמיות ברחבי הרשת, חברתנו בוחנות כל הזמן עדכונים שונים הכוללים פתרונות חדשים על מנת לספק מענה איכותי ללקוחות.
   •  שירותי גיבוי:  אנחנו מבינים כי לא ממש נעים להימצא ללא גיבוי. מסמכים חשובים,דואר אלקטרוני שלא ניתן לשחזר עשויים להיעלם. לפיכך, חברתנו מציעה שירותי גיבוי המאפשרים לשמור את כל המידע.
   •  סליקת כרטיס אשראי: חברתנו מאפשרת להעביר את התשלומים בצורה הטובה ביותר. במסגרת הפעולה אנחנו מחויבים לזכות את הלקוחות בגין עסקאות שאושרו מולו ונבדק מול מנפיק כרטיס האשראי שלהם.
   •  סטטיסטיקות : אנחנו מספקים שירותי סטטיסטיקות המאפשרים ללקוחות לראות מהיכן הגיעו הביקורים באתר- האם מאתר אחר, אולי קישור או מנוע חיפוש.
   •  תמיכה טכנית במקרה חירום: אתר האינטרנט שלכם אינו פעיל מסיבה מסוימת? חברתנו מספקת שירותי תמיכה טכנית במקרה חירום. 

הגבלות ואיסורים :


   •  אחסון חומרים בלתי חוקיים: חל איסור לאחסן חומרים שאינם חוקיים כגון קבצים המוגנים בזכויות יוצרים או קישורים המובילים לקבצים מסוג זה.
   •  הצפה של דואר: חל איסור לגרום להצפה של תיבת הדואר בדואר "ספאם".
   •  אתרים בסיכון גבוה: חל איסור לאחסן אפליקציות בסיכון גבוה

מהי ההגדרה של סיכון גבוה?
   •  אתרים שהחוקיות שלהם מוטלת בספק במדינה.
   •  חומרים המוצגים באתרים ומעודדים את השימוש באלימות.
   •  קישור לחומרים בעלי טכניים מיניים.
   •  אתרים או חומרים החשופים להתקפות  DDOS או בשמם התקפות מניעות שירות מפוצלות. מה זה בדיוק? ההתקפות הן ניסיון לגרום לשרת האתר להפוך ללא זמין על ידי ניצול משאבים שונים של השירות. 
חשוב להדגיש כי חברתנו שומרת לעצמה את הזכות לפעול באופן מיידי כאשר תיתכן התראה נגד אתרים החשופים להתקפות האלו. במידה ויש עניין באחסון כזה, יש צורך בייעוץ על מנת למצוא פתרון מתאים, הן מבחינת האחסון והן מבחינת המחיר. 
מהי ההגדרה של סיכון גבוה?
   •  אתרים שהחוקיות שלהם מוטלת בספק במדינה.
   •  חומרים המוצגים באתרים ומעודדים את השימוש באלימות.
   •  קישור לחומרים בעלי טכניים מיניים.
   •  אתרים או חומרים החשופים להתקפות  DDOSאו בשמם התקפות מניעות שירות מפוצלות. מה זה בדיוק? ההתקפות הן ניסיון לגרום לשרת האתר להפוך ללא זמין על ידי ניצול משאבים שונים של השירות. 
 
חשוב להדגיש כי חברתנו שומרת לעצמה את הזכות לפעול באופן מיידי כאשר תיתכן התראה נגד אתרים החשופים להתקפות האלו. במידה ויש עניין באחסון כזה, יש צורך בייעוץ על מנת למצוא פתרון מתאים, הן מבחינת האחסון והן מבחינת המחיר. 

במידה שאחד מהתנאים הללו מופר, זה יגרום להפסקת השירות ללא החזר כספי.
 

איכות השירות / SLA

   •  זמינות השירות מתייחסת הן לשרתים והן לתקשורת:
   •  אחסון שיתופי: אנחנו מתחייבים לזמינות  של 99%.
   •  שרת וירטאלי: אנחנו מתיייחבים לזמינות של 99.5%.
   •  שרת וירטואלי: אנחנו מתחייבים לזמינות של 99.5%.
   •  שרת וירטואלי בענן: אנחנו מתחייבים לזמינות של 99.5%.
   •  שרת ייעודי: אנחנו מתחייבים לזמינות של 99.5.%. חוסר זמינות כתוצאה מתקלה הינו בהתאם לאחריות ושירות חומה וכן לפי זמני  מענה קהל כפי שמצויים בחוזה השירות.
 אם הלקוחות רכשו את החומרה בחברתנו, אנו נדאג לסייע בפתרון הבעיה על בסיס רצון טוב. במידה ומדובר בפתרונות מורכבים יותר, אז הפתרונות יהיו בהתאם לחוזה שייחתם בנפרד
 עבור 1% נוסף של זמן שירות down time)) הלקוחות יקבלו זיכוי בסך 10% מסך התשלום החודשי בכל חבילה וכן זיכוי מלא עבור החודש הספציפי בלבד.


לאבולוציה VIP לא תהיה כל אחריות לתקלות הנובעות מ:
קוד האתר\ בעיות משתמש.
ניצול בכוונה תחילה של משאבים.
פריצות לאפליקציות.
תקלה מסוימת שאינה נובעת מאשמת החברה.
 

 

תנאים כלליים:

חברתנו שומרת את הזכות לערוך שינויים בתשתית של השרתים וברשת בכפוף להודעה מוקדמת. חברתנו מחויבת לתמיכה רק באובייקטים  ומערכות הפעלה אשר הותקנו בהתאם לדרישות של הלקוחות בכפוף לחוזה.

 

שירותי גיבוי:

חברתנו השקיעה מאמצים רבים ביצירת שירותי גיבוי לשרתי החברה. הגיבוי מתבצע כקובץ, ולכן חברתנו אינה מחויבת לערוך גיבוי ללקוחות שלא חתמו על שירות מסוג זה. גיבוי DB למשל, מתבצע מדי יום כך ושומר מידע לתקופה של 3 ימים אחורה.
במידה והלקוחות חתומים על גיבוי, הם יוכלו ליהנות משחזור ללא תשלום. לעומת זאת, לקוחות שלא חתמו כל שירותי גיבוי, פעולת השחזור תהיה בתשלום וחברתנו לא תהיה אחראית על השלמת הנתונים במקרה הצורך.
 

 

מחירים ותנאי תשלום :

חברתנו גובה את התשלום בדולרים או במטבע של מדינת היעד ביום החיוב עצמו באמצעות כרטיס אשראי, צ'ק או הוראת קבע, כאשר המחירים אינם כוללים מע"מ. החברה שומרת את הזכות לשנות מחירים בהתאם למדיניות המחירים שתקבע בהתאם להפעלת שיקול דעתה בלבד.